Τὸ παρὸν νέο ἱστολόγιο εἶναι ἡ συνέχεια τοῦ παλαιοῦ μὲ τὸ ὁποῖο συνδέεσθε μέσῳ τῆς διευθύνσεως http://endiameseperioche.blogspot.gr

Τὰ ἄρθρα τοῦ παρόντος ἱστολογίου, ἀπὸ τὸ 2012 μέχρι τὸ 2017, ἐδημοσιεύοντο τακτικά, μαζὶ μὲ ἄλλα κείμενα τοῦ Κιτσίκη, στὴν ἀθηναϊκὴ ἡμερησία ἐφημερίδα "Ἐλεύθερη Ὥρα" καὶ ἐνεπλουτίζοντο μὲ ἐκτενῆ ἄρθρα, στὸ τριμηνιαῖο περιοδικὸ τοῦ Δημήτρη Κιτσίκη, ποὺ φέρει τὸν ἴδιο τίτλο μὲ τὸ ἱστολόγιο, δηλαδὴ "Ἐνδιάμεση Περιοχή" (http://www.intermediateregion.com), περιοδικὸ τὸ ὁποῖο δημοσιεύεται ἀνελλιπῶς ἀπὸ τὸ 1996.
Ὁ Κιτσίκης ἐδημοσίευε ἐπίσης τακτικά, μακροσκελῆ ἄρθρα, ἀπὸ τὸ 1999 μέχρι τὸ 2017 καὶ τὸν θάνατο τοῦ ἐκδότου του Παύλου Βουδούρη, στὸ ἀθηναϊκὸ μηνιαῖο περιοδικὸ "Τρίτο Μάτι".

Βλέπε καὶ μία συνέντευξη, ἐφ'ὅλης τῆς ὕλης τοῦ Κιτσίκη στὸ lifo.gr



Γιὰ ὅσους διαβάζουν γαλλικά,εἰσέρχεσθε στὸ παρακάτω ἱστολόγιο
γιὰ νὰ διαβάσετε ἄρθρα τοῦ Κιτσίκη

Nov 23, 2019

527-Ο ΝΤΥΡΟΖΕΛ ΚΑΙ Η ΑΘΛΙΟΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΩΝ: ΠΡΟΣ ΒΟΥΤΣΙΝΑΝ



(Ἀπὸ τὸν σημερινὸ λογαριασμό μου στὸ Facebook: Προσωποβιβλίο, 23 Νοεμβ ρίου 2019)

527 - Ο ΝΤΥΡΟΖΕΛ ΚΑΙ Η ΑΘΛΙΟΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΩΝ: ΠΡΟΣ ΒΟΥΤΣΙΝΑΝ

Ὑπῆρξα ὁ μόνος (μὲ ἐξαίρεσι τοῦ Κοσμᾶ Μεγαλομμάτη) ποὺ ἐδημοσίευσα στὶς ἐφημερίδες τῶν Ἀθηνῶν γιὰ νὰ ὑποστηρίξω τὸν περίφημο Γάλλο ἱστορικὸ καὶ ἀκαδημαϊκό, λάτρη τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ καὶ συνάμα ἐχθρὸ τοῦ ἑλλαδικοῦ πανεπιστημιακοῦ κατεστημένου Jean-Baptiste Duroselle. 
Στὸ βιβλίο του Histoire de l'Europe ποὺ τοῦ εἶχε παραγγείλει καὶ ὑποστηρίξει μάλιστα ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωσις καὶ ποὺ οἱ Ἑλλαδίτες ἠρνήθησαν νὰ μεταφράσουν στὰ ἑλληνικὰ ἐπειδὴ ὑπεστήριζε τὴν Κιτσικικὴ θέσι περὶ Ἐνδιαμέσου Περιοχῆς, δηλαδὴ ὅτι ἡ Ἑλλὰς δὲν ἀνῆκε στὴν Δύσι καὶ ἑπομένως δὲν συμπεριελάμβανε στὴν Ἱστορία του τὸ Βυζάντιο.
Στὴν παρακάτω φωτοτυπία τῆς πρώτης σελίδος σχετικοῦ ἄρθρου μου τοῦ 2002 ἐξιστορῶ τὴν ὑπόθεσι αὐτὴ ποὺ ἐγελοιοποίησε διεθνῶς γιὰ πολλοστὴ φορὰ τὸ "πνευματικό" κατεστημένο τοῦ ἀθηναϊκοῦ κρατιδίου.
Εὐχαριστῶ τὸν Μάκη Βουτσινᾶ ποὺ ἐπανέφερε ἐδῶ τὸ θέμα:
"Γρηγόρης Τσελεπής -Υπόθεση Ντιροζελ--έγραψε ιστορια της Ευρώπης χωρις να ναφέρεται στην Ελλάδα και οι Ελληνες διαμαρτυρήθηκαν.
Makis Voutsinas αχ μωρε Γρηγόρη καί νάξερες ....
Γρηγόρης Τσελεπής Αν δε κάνω λάθος
Makis Voutsinas Γρηγόρης Τσελεπής ποιοι έλληνες μωρε Γρηγορηηηη και που διαμαρυρήθηκαν....εδω γινεται ό χαμός ...οί έλληνες δέν διαμαρτυρήθηκαν που καποιοι πηραν τήν Πόλη τους ...άλλα διαμαρτηρήθηκαν γιά ένα έργο πογραψε ό καθηγητής Ντυροσέλ...( δέ ξερω άν προκειται γιά το ίδιο προσωπο κ΄ουτε μέ κόφτει ) τό όποιο δέν έδιάβασαν....έδω δέν ξέρει ό άλλος τόν Παπαρηγόπουλο ....άσε σου λέω !!!"

7 comments:

  1. Ἐπισημαίνω ὅτι στὴν μακρόχρονη ἀκαδημαϊκῆ σταδιοδρομία μου ποτέ, οὔτε μία φορά, τὸ πανεπιστημιακὸ κατεστημένο στὴν Ἑλλάδα δὲν μὲ προσεκάλεσε νὰ διδάξω, ἔστω καὶ ἕνα ἀκαδημαϊκὸ ἔτος ὡς ἐπισκέπτης καθηγητὴς σὲ πανεπιστήμιο τῆς Ἑλλάδος. Φυσικὰ τὸ γεγονὸς αὐτὸ γελοιοποιεῖ τοὺς καθηγητὲς τῶν πανεπιστημίων τῆς χώρας μας καὶ μοῦ προσφέρει μὲ τὸ ἀζημίωτο μεγαλύτερο μεταθανάτιο κύρος. Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Ιστορία ἐπαναλαμβάνεται την πρώτη φορά ὠς τραγωδία την ἐπόμενη ὠς φάρσα(Κάρολος Μαρξ). Παρόμοια εἴχαν φερθεί οι καθηγητάδες-δημόσιοι ὑπάλληλοι του Γραικυλιστάν στον Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή(γαμπρός και ἐξάδελφος του Αλέξανδρου Καραθεοδωρή πασά),ο ὀποίος ἐνώ ἔχαιρε παγκοσμίου ἐκτίμησης και ἤτω πασίγνωστος εἰς την διεθνήν μαθηματική κοινότητα(ἔδρα μαθηματικών στην Γοττίγγη, μαζί με τους Δαυίδ Χίλμπερτ, Ευτύχιο Κλέιν, κλπ.) στην Ελλάδα τον ἔβαλαν να διδάξει εἰσαγωγικά μαθηματικά στους πρωτοετείς για ἐκδικητικούς λόγους(παρόλα αὐτά δέχτηκε με ταπεινότητα και ἀγάπη για την πατρίδα και τους ῎Ελληνες). Τον ἔπαυσαν ἀπό τα καθήκοντα του με ἔνα σκισμένο χαρτί με την ὑπογραφή ἐνός ΔΥ.
      Φιλικούς Χαιρετισμούς,
      ΑΞανθάκης.

      Delete
  2. Ἀπὸ τὸ facebook τῆς 24ης-ΧΙ-2019, «Louis Nicolas: Το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει, προτείνω να το αναπαράγουμε συνεχώς...
    "Ὁποιος τολμᾷ νὰ συγκρίνῃ τὴν μετανάστευσι "ἐξωγηΐνων" Μπενγκλαντεσιανῶν, Ἀφγανῶν καὶ Κεντροαφρικανῶν μὲ τὴν μετανάστευσι τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν Ἑλλήνων ἀπὸ τὴν Τουρκία τὸ 1922 καὶ τὴν μετανάστευσι ἑλλήνων ἀγροτῶν Λακώνων στὴν Ἀμερικὴ καὶ τὴν Αὐστραλία εἶναι κακόβουλος, κακόπιστος καὶ στοχεύει συνειδητὰ στὴν ἐξαφάνισι τοῦ Γένους τῶν Ἑλλήνων. Ἐγὼ, ὁ Κιτσίκης, θὰ συνεχίσω ἐδῶ νὰ ἐπισημαίνω τὸ ἔγκλημα ποὺ διαπράττεται ἀπὸ ὅλες τὶς κυβερνήσεις τῶν Ἀθηνῶν μέχρι ποὺ νὰ πεταχθοῦν αὐτὲς στὸν Καιάδα.Δημήτρης Κιτσίκης".

    ReplyDelete
  3. ΓΚΩΛΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΙΤΣΙΚΙΣΜΟΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΟΑΓΓΛΙΚΗ ΕΝΩΣΙ ΣΤΗ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΝΩΣΙ
    Ντὲ Γκώλ, ὁ ἥρως-δεκανέας, φασιστὴς καὶ γερμανόφιλος, μόνος ἔσωσε τὸ Γένος του, τὴν Γαλλία, παίρνοντας θέσι κατὰ τοῦ φασισμοῦ καὶ τῆς Γερμανίας, συμμαχόντας μὲ τὸν μεγαλύτερο ἐχθρό του, τὴν φιλελεύθερη καπιταλιστικὴ Ἀγγλία, ἐπειδὴ ὁ ἰδεολογικός του σύντροφος Χίτλερ ἐταπείνωσε καὶ κατέλαβε τμῆμα τῆς Γαλλίας. Αὐτὰ τὰ ἔγραψε στὰ Ἀπομνημονεύματά του. Μετὰ τὴν νίκη του ἐπανῆλθε στὴν γερμανοφιλία του καὶ οίκοδόμησε μὲ τὸν γερμανὸ καγκελλάριο, τὸν Ἀντενάουερ, τὴν γαλλογερμανικὴ συνομοσπονδία.Σήμερα ἡ Ἑλλὰς ἔναντι τῆς Τουρκίας εὑρίσκεται στὴν θέσι τοῦ ντὲ Γκὼλ τὸ 1940. Ὁ Κιτσικισμὸς εἶναι ἡ ἑλληνικὴ ἐκδοχὴ τοῦ γκωλλισμοῦ. Δημήτρης Κιτσίκης
    Βλέπε τὸ παρακάτω βίντεο:

    https://youtu.be/kjGtLKuW9IE

    ReplyDelete
  4. Πρὸς Ἀ. Χανθάκην: Ἡ ὑπόθεσις Καραθεοδωρῆ γιὰ τὴν ὁποία εἶχα συγγράψει σχετικὸ πόνημα ἀποδεικνύει ὅτι: α) Ὁ Πλάτων ἔχει δίκαιο ποὺ πρεσβεύει πὼς στὴν κοινωνία πρέπει νὰ ἄρχεται ἡ ἀριστοκρατία τοῦ πνεύματος. β) Ὁ Μεταξᾶς εἶχε δίκαιο ποὺ εἶχε ἐκφρασθῆ στὸ Ἡμερολόγιο καὶ τὸ Τετράδιό του κατὰ τῆς θεωρίας τῆς ἰσότητος ποὺ εἶχε προωθήσει ἡ Γαλλικὴ Ἐπαναστάσις. γ) Ἡ ἰδέα τῆς ἰσότητος εἶναι τὸ πλέον ἀπεχθὲς προπαγανδιστικὸ ψεῦδος τῆς ἀστικῆς τάξεως. δ) Μεταξὺ τῶν ἀνθρώπων ἰσότης δὲν ὑπάρχει οὔτε στὴν φυσικὴ διάπλασί τους, ούτε στὴν πνευματική, οὔτε στὴν ἠθική τους διάστασι δ) Μόνον ἕνα μικρὸ ποσοστὸ τῶν ἀνθρώπων ἔχει πνευματικὴ ἀνωτερότητα. ε) Ὁ λαὸς πρέπει -ἄν θέλῃ νὰ ἄρχεται σωστὰ πρὸς τὸ συμφέρον του- νὰ δέχεται μὲ χαρὰ κυβέρνησι τῶν ἀρίστων, νὰ καταδικάζῃ τὴν κοινοβουλευτικὴ δημοκρατία, νὰ ἀναγνωρίζῃ ὡς μόνη δυνατότης χρηστῆς κυβερνήσεως, τὴν ἀριστοκρατία, ἐφ'ὅσον ὡς λαὸς εἶναι κατώτερος τῶν πνευματικῶς καὶ ἠθικῶς ἀρίστων, κάτι ποὺ πρέπει νὰ τὸ ἀποδέχεται οἰκειοθελῶς. στ) Ἡ ἀστικὴ δημοκρατία βασισμένη στὸν μῦθο τοῦ ἄρχοντος λαοῦ φέρνει ὡς ἀποτέλεσμα μία πολιτεία ἀνεξελέγκτου συνεχοῦς τεχνολογικῆς προόδου συνδυασμένης μὲ καταστροφικὴ πτώσι τῶν πνευματικῶν καὶ ἠθικῶν ἀξιῶν.Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  5. "Φθάνοντας στὴν Ἀθήνα [ὁ Καραθεοδωρῆς,μετὰ τὴν Μικρασιατικὴ καταστροφή] τὸ πανεπιστημιακὸ κατεστημένο τὸν ἐξευτελίζει. Ὡς καθηγητὴς στὸ Πανεπιστήμιο Ἀθηνῶν τοῦ ἀναθέτουν τὴν διδασκαλία πρωτοετῶν φοιτητῶν τοῦ μαθήματος Στοιχείων τῶν Μαθηματικῶν! Οἱ φοιτητὲς δὲν τοῦ ἔδειχναν σεβασμὸ καὶ ἐκορόϊδευαν τὴν ξενική του προφορὰ καὶ τὸν ἀπεκάλουν Γερμανό! Ἀπύθμενος πράγματι ὁ μυστυριώδης γραικυλισμός" ("Κωνσταντῖνος Καραθεοδωρῆς: Τὸ μεγαλεῖο τοῦ φαναριωτισμοῦ", κεφάλαιο ΧΧΙ,στὸ βιβλίο μου, "Περὶ Ἡρώων"(Ἡρόδοτος, 201). Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  6. ΓΕΩΡΓΑΛΑΣ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΑ

    Ὅταν τὸ 1976-1977 ἐτοιμάζαμε ὑπὸ τὴν ἡγεσία τοῦ Γεωργαλᾶ καὶ ὡς σκιώδη ὑπουργὸ Ἐξωτερικῶν ἐμένα, τὸ πραξικόπημα ποὺ δυστυχῶς ἐπροδόθη μᾶλλον ἀπὸ συνεργαζόμενο ταξίαρχο τὴν τελευταία στιγμὴ καὶ κατηγγέλθη ἀπὸ τὸν Μπαντουβᾶ στὴν Βουλή, στὸ κυβερνητικό μας πρόγραμμα ποὺ ἐπρόκειτο νὰ ἐφαρμόσουμε ἐὰν ἀνελαμβάναμε τὴν ἀρχή, ποὺ ἐδημοσίευσε ἀργότερα ὁ Γεωργαλᾶς σὲ βιβλιαράκι, ὑπὸ τὸν τίτλο "Ἑλληνικὸ Μανιφέστο" (Ἐκδόσεις "Ἐλεύθερη Σκέψις", 1979) προεβλέπετο συγκρότησι Ἑλληνοτουρκικῆς συνομοσπονδίας στὴν ὁποία θὰ συμπεριλαμβάνετο καὶ ἡ Ἀλβανία μὲ στόχο τὴν ἕνωσι τῶν τριῶν ἀδελφῶν λαῶν Ἑλλήνων, Τούρκων καὶ Ἀλβανῶν. Γι'αὐτὸ καὶ ἡ καρδιά μου παραμένει πάντα στὸ πλευρὸ τοῦ ἀδελφοῦ ἀλβανικοῦ λαοῦ. Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete