Τὸ παρὸν νέο ἱστολόγιο εἶναι ἡ συνέχεια τοῦ παλαιοῦ μὲ τὸ ὁποῖο συνδέεσθε μέσῳ τῆς διευθύνσεως http://endiameseperioche.blogspot.gr

Τὰ ἄρθρα τοῦ παρόντος ἱστολογίου, ἀπὸ τὸ 2012 μέχρι τὸ 2017, ἐδημοσιεύοντο τακτικά, μαζὶ μὲ ἄλλα κείμενα τοῦ Κιτσίκη, στὴν ἀθηναϊκὴ ἡμερησία ἐφημερίδα "Ἐλεύθερη Ὥρα" καὶ ἐνεπλουτίζοντο μὲ ἐκτενῆ ἄρθρα, στὸ τριμηνιαῖο περιοδικὸ τοῦ Δημήτρη Κιτσίκη, ποὺ φέρει τὸν ἴδιο τίτλο μὲ τὸ ἱστολόγιο, δηλαδὴ "Ἐνδιάμεση Περιοχή" (http://www.intermediateregion.com), περιοδικὸ τὸ ὁποῖο δημοσιεύεται ἀνελλιπῶς ἀπὸ τὸ 1996.
Ὁ Κιτσίκης ἐδημοσίευε ἐπίσης τακτικά, μακροσκελῆ ἄρθρα, ἀπὸ τὸ 1999 μέχρι τὸ 2017 καὶ τὸν θάνατο τοῦ ἐκδότου του Παύλου Βουδούρη, στὸ ἀθηναϊκὸ μηνιαῖο περιοδικὸ "Τρίτο Μάτι".

Βλέπε καὶ μία συνέντευξη, ἐφ'ὅλης τῆς ὕλης τοῦ Κιτσίκη στὸ lifo.gr



Γιὰ ὅσους διαβάζουν γαλλικά,εἰσέρχεσθε στὸ παρακάτω ἱστολόγιο
γιὰ νὰ διαβάσετε ἄρθρα τοῦ Κιτσίκη

Sep 15, 2018

443 – Τὸ γουρούνι τῆς πόλεως καὶ τὸ ἀγριογούρουνο τοῦ χωριοῦ



443 – Τὸ γουρούνι τῆς πόλεως καὶ τὸ ἀγριογούρουνο τοῦ χωριοῦ

Παραφράζοντας τὸν μύθο τοῦ ποντικιοῦ τῆς πόλεως καὶ τοῦ ποντικιοῦ τῶν ἀγρῶν, ὁ κάτοικος τῆς πόλεως ἀντιπροσωπεύει τὸ ἔκτρωμα τῆς παρακμῆς τῆς οἰκουμένης ἀπὸ τὸν κῆπο τῆς Ἐδὲμ μέχρι τὶς πλοκαμιαῖες πόλεις («Villes tentaculaires» τοῦ Βέλγου ποιητοῦ Emile Verhaeren, 1855-1916, σὲ ἀντιπαράθεσι μὲ ἄλλο ποιητικό του ἔργου, «Villages illusoires», «τὰ ἀπατηλὰ χωριά»), καθηλώνοντας τὸν ἀγρότη καὶ τὴν φύσι σὲ ἐξαφάνισι, ὅταν ἀμέσως μετὰ τὸ πέρασμα τοῦ λάτρη τῆς ἀγροτικῆς ζωῆς Ζάν-Ζὰκ Ῥουσσώ, ἡ ἀγγλικὴ βιομηχανικὴ ἐπανάστασι ἐμαύρισε μὲ πίσσα τὶς καρδιές μας καὶ μετέτρεψε τοὺς ἀγρότες σὲ τρισαθλίους ἐργάτες ποὺ ἐχρησιμοποίησε ὁ Μὰρξ γιὰ τὴν προλεταριακὴ ἐπανάστασι, ἀποκαλῶντας τοὺς ἀγρότες συντηρητικὰ ἠλιθίους.

Ἦλθαν τὶς προάλλες στὸ χωριό, ἐπάνω στὸν Ταΰγετο, τρία ἀνήψια μας, ἐγκατεστημένα στὴν Ἀθήνα, παιδιὰ ἀγροτικοῦ παπᾶ, ποὺ ἔμαθαν πλέον, ὅπως ὅλοι οἱ ἀστικοποιημένοι ἀγρότες νὰ ἀνεβαίνουν στὰ χωριὰ τῶν παπούδων τους γιὰ διακοπές, χέζοντας ἐπάνω στὸ συγγενολόϊ τους ποὺ τοὺς προσφέρει  ἄφθαστη φιλοξενία.Τὸ γουρούνι τῆς πόλεως συναντᾶ τὸ ἀγριογούρουνο τοῦ Ταϋγέτου, τὸ ὁποῖον καὶ θὰ σφαχτῇ γιὰ νὰ τὸ γευσθοῦν τὰ ἥρεμα.

Ἤμουν ἀπὸ τὸ ψευδοπαρισινὸ Κολωνάκι μὲ τὴν ἔντονη ἐπαρχιωτικὴ μυρωδία χοιροστασίου. Ναρόντνικος, μαοϊκός, ἐθαύμαζα τοὺς ἐπιζῶντας ἀγρότες, ποὺ σκάβουν τὴν μούρη τους στὸ χῶμα τῶν χωραφιῶν τους. Ἐνυμφεύθην λυγερὴ ἀγρότισσα, κοντὰ στὰ ἀγριογούρουνα. Καὶ τώρα βλέπω κάθε χρόνο νὰ κατηφορίζουν ἀπὸ τὶς πόλεις τὰ πρώην ἀγριογούρουνα μετεμφιεσμένα σὲ γουρούνια, νὰ σκάβουν τὸ βιός τῶν  καθηστερημένων παπούδων τους γιὰ τζάμπα διακοπές, ἐπιστρέφοντας στὶς πόλεις μὲ τελλάρα γεμάτα προϊόντα τῶν ἀγρῶν  καὶ τῶν στανῶν καὶ μὲ ὕφος ἀνωτερότητος, ὡς ἀστοί.

Ἡ εἰκόνα αὐτὴ μία θνήσκουσας Ἑλλάδος εἶναι ἡ καλύτερη ἀπόδειξις γραικυλισμοῦ. Νὰ τὸ χαίρεσθε τὸ Ἀθηναϊκὸ τριτοκοσμικὸ κρατίδιο γουρουνοποιημένων δημοσίων ὑπαλλήλων.

Οἱ Ἰνδοὶ γνωρίζουν ὅτι ὁ ξεπεσμένος ἄνθρωπος, ἀντὶ γιὰ Κόλασι, μετενσαρκώνεται σὲ πετσὶ γουρουνιοῦ, ἐνῷ οἱ Γαλάτες καὶ οἱ Δωριεῖς διατείνονται ὅτι στὴν Σπάρτη καὶ τὴν Γαλατία ὁ ἐλεύθερος ἀνθρωπος μετενσαρκώνεται σὲ ἀγριογούρουνο.

Δημήτρης Κιτσίκης                                             15 Σεπτεμβρίου 2018

35 comments:

  1. Το αρνί του Πάσχα και οι διακοπές στο χωριό γίνονται για τα παιδιά και τους πρωτευουσιάνους.

    ReplyDelete
  2. <> Κύριε Καθηγητά το μελλον αυτου του κρατιδίου είναι προδιαγεγραμμένο. Ο ωχαδερφισμός, η αφασία, η αρπαχτη , το βολεμα , η ανευθυνότητα φθάνουν στο τέλος τους. Η ισχύς του κράτους ολοένα και μειωνεται. Η οικονομία παραπαίει, η τεχνολογία δεν υπάρχει, ο πληθυσμός ασθενει, και οι ΕΔ αποδομουνται. Ένα είναι σίγουρο: τα αγριογούρουνα με το πετσοκομα των συντάξεων και την περικοπη των επιδοτήσεων σε λίγο καιρό δεν θα έχουν να δώσουν στα αδηφαγα γουρούνια ούτε πιτουρα...

    ReplyDelete
  3. Γιαννης ΑποστολοπουλοςSeptember 15, 2018 at 5:05 PM

    «Ἐνυμφεύθην λυγερὴ ἀγρότισσα, κοντὰ στὰ ἀγριογούρουνα». Κύριε Δημήτρη, νυμφευθήκατε λυγερή αγρότισσα αλλά, και με το συμπάθιο γιατί αυτά είναι προσωπικά και δεν μας πέφτει λογος, η πρώτη σας γυναίκα στα πρώτα βήματα της ζωής σας δεν ήταν αγρότισσα, μάλλον κολονακιωτισα ήτανε.

    Ζήσατε την ζωή σας όλη μέσα στα πανεπιστήμια ανάμεσα στους αστούς, με τη μύτη σας χωμένη σε στοίβες βιβλίων, και στο τέλος του βίου σας μιλάτε για τα αγριογούρουνα και τους επαρχιώτες αστούς που θέλουν να το παίξουν κάποιοι. Δικαίως για εμάς πάντα γιατί η έλλειψη κουλτούρας και η προσποίηση στις αθηναίικες βλαχοελιτ δεν έχει όρια.

    Δεν σας κατηγορούμε ότι ακολουθήσατε την πορεία που ακολουθήσατε, τουναντίον. Αλλά και εδώ υπάρχει μια υποκρισία την οποία τόσο απεχθάνεστε. Στο βαθμό που εσεις δεν μπορέσατε σε προσωπικο επίπεδο να « αλλάξετε» την πορεία της δική σας ζωής προς δημιουργία μιας αλλης πραγματικότητας, στο ιδιο ίσως βαθμό δεν μπόρεσε και το αθηναικο κρατίδιο να αμυνθεί κατά της Αγγλικής του αστικοποίησης και να υποκύψει στη βλαχοποιηση του.

    Ποιος μπορεί να κρίνει και να κατηγορήσει ποιον και σε ποιο βαθμό για αυτό που θα ήθελε στη ζωή να κάνει και δεν έκανε γιατί δεν μπόρεσε. Φιλικά, και παλι συγνώμη για τα σχόλια περι του προσωπικού σας βίου. Γιάννης Αποστολοπουλος.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλος τοῦ βίου, ἀφῆστε τους τὴν σύνταξη μέχρι νὰ ψοφήσουνε (Τσίπρας).

      Delete
    2. ...εἰς τῆν νέαν ταύτην ἐποχὴν ποὺ ἀνατελλει διὰ τὸν Λευκὸν ἄνθρωπο, ὁ έχθρὸς εἶναι ὁ βιαστής. Συνήθως φέρει τὰ χαρακτηριστικὰ τοῦ ἄραβος, ἑκεῖνου δηλαδὴ τοῦ ἀνθρωπομόρφου θηρίου (Καντάφι, Σαντάμ Χουσεΐν, Κιτσίκης) τοῦ ἐκ τῆς ἀνωμάλου γενετησίου κατασκευῆς του ὑποκειμένου εἰς ἀκορεστον λαγνείαν καὶ ὑπερτεκνοποιϊαν. Μόνον εἶς δε ξεπερνᾷ τὸν Ἄραβα εἰς ἐγκληματικὴν συνεύρεσιν μετὰ τοῦ ἄλλου φύλου - ὁ Κινέζος. Τυγχάνει δὲ πολλάκις ὁ Ἄραψ ἐγκληματίας νὰ εἶναι καὶ Σινόφιλος καὶ νὰ προπαγανδιζει τὰς θέσεις τοῦ γενετησίου συμμάχου του ἐκ τῆς ἀνωμαλου καὶ ἀνθεβραϊκῆς γενετησίου συστάσεῶς του ὁρμώμενος καὶ εἰς τὰς διανοητικας του προτιμήσεις.

      Delete
  4. Σχολιάζω εδώ και ζητώ την επιείκειά σας γι αυτήν μου την παρασπονδία (να αναφέρομαι σε θέμα της προηγούμενης ανάρτησης)
    Η διαμάχη μεταξύ μεταξύ διαφωτιστών (Φράγκων) και αντιδιαφωτιστών (Φραγκοαλαμανών) είναι εσωτερική διαμάχη της φράγκικης Δύσης.
    Αφορά σήμερα στο αν είναι ή στο κατά πόσον είναι, λυσιτελής η μετάλλαξη του φράγκικου νασιοναλισμού (γενοκρατισμού) σε φράγκικο ουρωπαϊσμό. Δεν είναι τυχαίο ότι η έδρα της Ου.Κ.Τ. βρίσκεται στο φράγκικο φρούριο (Φραγκφούρτη).
    Όπως έχω γράψει και παλιότερα (διότι γυρνάμε γύρω από τα ίδια και τα ίδια και έτσι τουλάχιστον μπορούμε να αποφύγουμε τον κόπο μιας νέας απαντήσεως):
    “Η Δύση βρίσκεται μόλις στην αρχή της υπέρβασης του γενοκρατικού ανταγωνισμού και δεν είναι σε θέση να κάμει σοβαρά βήματα που θα επιτύχουν την ουσιαστική υπέρβαση του, προκειμένου να μεταβεί στο στάδιο της Οικουμένης. Και συνεπώς δεν μπορεί να γίνει λόγος παρά μόνον για ηγεμονία, ανάλογη της Αθηναϊκής και της πρώιμης Ρωμαϊκής. Αυτό φανερώνει η κατάρρευση της ρωσικής ηγεμονίας και η διασάλευση της αμερικανικής. Ούτε η Ρωσία, ούτε η Αμερική, ούτε η Γερμανία μπόρεσαν μέχρι τώρα να υπερβούν το στάδιο της ηγεμονίας. Απέχουν δε παρασάγγας ακόμη και από την προσέγγιση της πραγματικότητος που συνιστά η καθ΄ημάς Ανατολή.
    Μια δυτικογενής ιδεολογία εκφράζει τις δυτικές προσλαμβάνουσες και δεν είναι σε θέση να εκφράσει τις πραγματικότητες της οικουμενικής Ανατολής. ”

    http://endiameseperiochenea.blogspot.com/2018/06/427.html?showComment=1528666647977#c7220084145362385343

    “Η πραγματικότητα δε του δυτικού γενοκρατικού ανταγωνισμού ισχύος και της επιδίωξης της ηγεμονίας, γεννά τις αντίστοιχες δυτικές ιδεολογίες...”.

    http://endiameseperiochenea.blogspot.com/2018/06/427.html?showComment=1528667128793#c2158668065311181248

    Στα πλαίσια αυτά η άκομψη προσπάθεια ( να κάτσω να με γαμήσης για να αγιάσω) να αναμιχθεί ένα μνημειώδες (προπαγανδιστικό και όχι φιλοσοφικό ή θεολογικό) κείμενο (Πατρική Διδασκαλία) υπέρ της διατηρήσεως της ενότητος (πολιτικής και πνευματικής) της Οικουμένης ως Οθωμανίας, σε μια εσωτερική διαμάχη των (δυτικών) Φράγκων, μόνον ... θυμηδία προκαλεί και φανερώνει ένδεια επιχειρημάτων, αφού επιχειρεί παιδαριωδώς να μεταθέσει το ζήτημα από την ΕΝΟΤΗΤΑ της ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ σε εμάς (στην καθ΄ημάς Ανατολή) ή από την επιδίωξη της ηγεμονίας του φράγκικου κόσμου, στη Δύση, στην ... μετά θάνατον ζωή!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...ἀπολογοῦμαι γιὰ τὴν ἀκομψότητα, ἤθελα νὰ ἐκφράσω ὅμως μιὰ τάση ῥαγιαδισμοῦ ποὺ δὲν μπορεῖτε νὰ πῆτε ὅτι δὲν τὴν ἔχουμε!!!! Συμφωνῶ ὅτι ὀ Πάριος καὶ ἠ Ἁδελφικὴ διδασκαλία πρέπει νὰ μελετηθοῦν σοβαρά.

      Delete
    2. ...ἀπὸ τὴν ἄλλη αὐτὰ τὰ κείμενα ἔχουν κατηγορηθῆι ἐπανειλημμένα καὶ συγκροτημένα γιὰ Φαναριωτισμὀ μὲ αἱσχρὸ φερετζὲ τὸν χριστιανισμό. Ἅν θέλετε ἐσεῖς νὰ ἔχετε ἐπιχειρήματα, ἀντί, ὅπως τὀ συνηθίζετε ἐσεὶς εἰδικά, νὰ περιφέρετε τἠν σνομπαρία σας, νὰ ἀπαντήσετε ἐσεῖς συγκροτημένα ἐπὶ τῶν αἱτιάσεων αὐτῶν. Ὅτι δηλαδὴ οἱ Φαναριῶτες στὴν Τουρκία ἀποτελοῦσαν τὴν ἴδια κλίκα μὲ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱεραρχία, ἀκριβῶς ὅπως γινόταν στἠν Γαλλία τοῦ Παλαιοῦ Καθεστῶτος μεταξὺ ἀριστοκρατίας καὶ κλήρου. Γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ ἀντὶ ἐπιχειρημάτων παραπέμπετε σὲ μιὰ γενικόλογη "αἴσθησι τοῦ σωστοῦ" καὶ τσαμπουνᾶτε ἄκριτα τὰ περὶ διαμάχης τῶν Φράγκων, λὲς καὶ δὲν ὑπῆρχαν ἐσωτερικὲς συγκρούσεις ἐντὀς τῆς ὀρθόδοξης κοινότητος καὶ ὅλοι ἦταν εὐχαριστημένοι νὰ σᾶς γλείφουν ἐσᾶς καὶ τὴν ἀμάθειά σας. Ἑσεῖς φταῖτε ποὺ μπῆκαν μέσα οἱ Φράγκοι, διότι καταπιέζατε τὸν πλησίον σας καὶ ἑπιπλέον τὸ παίζατε θεοσεβεὶς καὶ γραμματιζούμενοι. Δὲν ἦταν ἐσωτερικὴ ὑπόθεση τῶν Φράγκων ἀλλὰ ἐσωτερικὴ ὑπόθεση τοῦ βαλαντίου σας. Ἁλλοῦ λοιπὸν αὐτὰ προτοῦ ἀπολογηθῆτε.

      Delete
    3. υγ2. Τἀ περἰ Ἑνότητος τῆς Οἰκουμένης ὑπὀ τὀν Μαχμοὺτ τὰ ἀφήνω γιὰ τοὺς διεφθαρμένους ἱεράρχες. Νὰ προσθέσω μόνο κάτι τελευταῖο. Μαζὶ μὲ τὸν Διαφωτισμό, τόσο πρἰν ὅσο κατὰ τἠν διάρκεια τῆς Γαλλ. Ἑπανάστασης, ἄσε δὲ μετά, ἡ φραγκιὰ εἶχε πνιγῆι ἀπὸ ἀντιδιαφωτιστικὰ καὶ φιλομοναρχικὰ ἔργα καὶ φυλλάδια, συχνὰ ἐκδοθέντα δαπάναις τῆς καθολικῆς ἐκκλησίας. Νὰ μοῦ πῆτε ἐσεῖς ποὺ δὲν ἔχετε ἔνδεια ἐπιχειρημάτων κατὰ τί διαφέρει στὴν φραγκωσύνη ὁ νεοἑλληνικὸς ἀντεπαναστατισμὀς καὶ ἀντιδιαφωτισμὀς ἀπὸ τὸν ἀντίστοιχο διαφωτισμό.

      Delete
  5. 1. Tὸ μονοτονικὸ σύστημα ποὺ πρέπει μόνοι μας νὰ τὸ καταργήσουμε σὰν ζήτημα ἐπιβίωσης καὶ ὄχι ἐντελλεκτουὲλ (σὲ αὐτὸ ὁ μακελλάρης Ψυχάρης εἶχε δίκιο) εἶναι γουρουνάκι γάλακτος μεταλλαγμένο, χρώματος ὑποπρασίνου, ψημένο στὸν φούρνο τοῦ Ἅουσβιτς καὶ ἐπιτιθέμενο κατὰ ὀρδὰς ἔναντι τῆς ἐκκλησίας.
    2. Ὅταν ἠ Άκαδημία Άθηνῶν, τὸ σῶμα τῶν σεβαστῶν πρεσβυτῶν τοῦ ἔθνους, πρῶτα δὲν βγάζει κὶχ ἐπὶ Παπαδοπούλου, ἔπειτα δέχεται εἰς τοὺς κόλπους της τὸν Βρεττάκο (Βρεττός=Ἕκθετο βρέφος, δὲν ξέρω ἄν ἔχει σχέση) καὶ ἐκδίδει λεξικὰ σὲ μονοτονικό, εἶναι ἀστεῖο νὰ κατηγοροῦμε τὸν βλάκα τὸν ἔφηβο ποὺ θέλει νὰ φάῃ χάμπουργκερ. Βέβαια τὀν ἔφηβο τὸν ἔχουνε γιὰ νὰ πάει νὰ πεθάνηι ὑπὲρ Κινέζων. Τὸ βιομηχανικὸ κεφάλαιο ποὺ στηρίζει τὸν Χίτλερ-μηχανικό-Τσιπρογαβρόγλου εἶναι αὐτὸ ποὺ συλλέγει καὶ ἐπενδύει τὸ ΚΚΚ διὰ τῆς μαρξιστικώτατης ἐργασίας τῶν Κινέζων προλεταρίων, πρώην ἀγροτῶν, ποὺ τοὺς ἔκανε ἐργάτες τὸ ΚΚΚ μὲ τὸ τουφέκι γιὰ νὰ ἀπελευθερωθοῦν ἀπὸ τὴν καπιταλιστικὴ Δύση.
    3. Οἱ μουσουλμᾶνοι καὶ οἰ Ἑβραῖοι δὲν τρῶνε γουρούνια διότι εἶναι λέει ἀκάθαρτα. Αὑτὸ ἐνδέχεται νὰ εἶναι ἐξορθολογισμὀς παλαιότερης σαμανιστικῆς ἀπαγόρευσης (ταμποὺ) καὶ σὲ προγενέστερη φάση τὸ γουροῦνι νὰ ἦταν ἱερὀ ζῶο. ΟἹ Ἰνδοὶ δὲν τρῶνε ἀγελάδες γιὰ νὰ μὴν πάθουν αὐτὰ ποὺ πάθανε τὰ ναυτάκια τοῦ Ὀδυσσέα ὄταν σφάξανε καἰ φάγανε τἰς άγελάδες τοῦ Ἥλιου.
    4. Ἡ βιομηχανικὴ Έπανάσταση εἶναι σὲ πολυπλοκότητα καἰ συνέπειες ἀσήμαντο πρᾶγμα μπρὸς στὴν νεολιθική, ἀγροτοκτηνοτροφικὴ ἐπανάσταση. Ὁ Μὰρξ καὶ ὀ Χριστὀς εἶχαν καταλάβηι ὅτι τὀ πρόβλημα ἦταν ἡ νεολιθικὴ ἐπανάσταση, ὄχι ἠ βιομηχανική. Ὅμως πρότειναν λύσεις διαφορετικές.
    5. Ὁ Μὰρξ θεώρησε ὅτι τὀ πρόβλημα ἦταν ὁ προσανατολισμὸς τῆς παραγωγῆς. Γιὰ φάρμακο πρότεινε τὸν παγκόσμιο προσανατολισμὀ τῆς παραγωγῆς πρὸς τὸ ὄφελος τῶν... (πεῖτε μοῦ ἐσεῖς) καὶ ὅ,τι περίσσευε νὰ τὸ κόψουν οἱ ἐπαναστάτες ἐργάτες μὲ κονσερβοκοῦτι. Ὅντας ἡ λύση αὐτὴ φαντασιωσικὴ υἰοθετήθηκε ἀμέσως.
    6. Ὁ Χριστὸς ἔδωσε τὴν πραγματικὴ λύση, ποὺ εἶναι ἡ ἄρση τῆς διάκρισης μεταξὺ θεωρίας καὶ πράξης. Γιὰ τὸν Χριστὸ τὸ πρόβλημα πήγαινε ἀκόμα πιὀ πίσω, στὸ κυνηγετικό-σαμανιστικὸ στάδιο. Ὅταν ἐξορκίζει τὰ δαιμόνια, τὰ δαιμόνια μπαίνουν σὲ ἕνα κοπάδι χοίρων καἰ οἱ χοίροι πέφτουν στἠν χαράδρα. Τότε καἰ μόνο τότε αὐτοκτόνησε ὀ Χίτλερ.
    7. Ὁ φασισμὀς εἶναι ἄρνηση τῆς ἄρνησης, ἄρνηση τοῦ Μάρξ ποὺ παραμένει ἄρνηση τοῦ Μάρξ. Εἶναι σὰν τὸν γιὸ ποὺ γκρινιάζει γιὰ τὸν μπαμπᾶ του μέχρι νὰ πάει 765 ἐτῶν.
    8. Ὁ Τσίπρας ὅταν εἶπε στοὺς Βρυξελλάθρωπους νὰ μὴν κόψουν τὴν σύνταξη τῶν 70+ διότι θὰ ψοφήσουν οὔτως ἤ ἄλλως ἐνοοῦσε ὀ άθεόφοβος ὅτι, μὴν τὴν κόψετε, γιατὶ ἀπὸ αὐτὴν ζοῦν τὰ ἐγγόνια τους. Ἡ χυδαιότητα τῆς ἀλήθειας δὲν εἶναι ἀληθής. Ἡ λεπτότερη ἀλήθεια εἶναι ὅτι δὲν πολυθέλει ἐκλογές, νομίζω, μακάρι νὰ μὴν εἶναι ἔτσι.
    9. Ἡ Ἑλλάδα ἔχει μεταβληθῆι σὲ ἀποθετήριο τοξικομανῶν καὶ ἀλκοολικῶν ποὺ προορίζονται γιὰ βασιβουζοῦκοι στὀν πόλεμο ποὺ ἑτοιμάζεται. Ἁρχηγοἰ εἶναι αὐτοὶ ποὺ ὀργανωμένα τοῦς δίνουν τὴν δόση τους μὲ τὴν πλήρη συνεργασία κράτους καἰ παρακράτους ΟΥΦΟ.

    ReplyDelete
  6. (Και πάλιν εξαιτούμαι την επιείκειά σας γιατί θέλω να τοποθετηθώ πάνω στην ανάρτηση του ιστοτοποδεσπότου μας στο facebook με τον τίτλο ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΧΗ ΝΑ ΤΟΝ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΞΕΣΤΟΙ και το κάνω εδώ λόγω χώρου).
    Η διαμάχη σήμερα στην Δύση είναι μεταξύ νασιοναλισμού (φασισμού) και παγκοσμιοποίησης.
    Ο Δημήτρης Κιτσίκης σαφώς δεν είναι δυτικός.
    Ο δημιουργός της θεωρίας της ενδιάμεσης περιοχής είναι ανόητο να κατηγορείται ότι δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσει την Ενδιάμεση Περιοχή από τη Δύση.
    Το αν λαμβάνει θέση υπέρ του φασισμού ή του φασιστοκομμουνισμού αυτό δεν σημαίνει ότι προσχωρεί στην Δύση ή ότι προπαγανδίζει μία από τις δυτικές απόψεις.
    Ούτε μπορεί να ταυτίζεται με διανοητές οι οποίοι δεν γνωρίζουν ή απορρίπτουν την θεωρεία της ενδιάμεσης περιοχής.
    Όπως δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει τον Οθωμανό Σουλτάνο ότι είχε προσχωρήσει στην Δύση, επειδή υπεστήριζε τον Βουρβόνο (Φράγκο βασιλέα) έναντι του Αψβούργου (Αυτοκράτορα της Αγίας Γερμανικής Αυτοκρατορίας), έτσι ακριβώς δεν μπορεί να λογαριάσει κανείς τον Κιτσίκη στους δυτικούς, επειδή υποστηρίζει τον φασισμό ή τον φασιστοκομουνισμό, στην αντίστοιχη της διαμάχης Βουρβόνου και Αψβούργου, σημερινή ενδοφραγκική διαμάχη μεταξύ φασισμού και παγκοσμιοποίησης.
    Ο Κιτσίκης έχει αποδείξει με το έργο του ότι ο τρίτος κόσμος και η ενδιάμεση περιοχή, χρησιμοποίησε τον φασισμό ως όπλο για να αποφύγει την δυτική (αποικιοκρατική) πολιτισμική πλημμυρίδα.
    Το αν το αμυντικό αυτό όπλο υπήρξε αποτελεσματικό ή όχι είναι θέμα άλλης τάξεως.
    Το ότι χρησιμοποιήθηκε ως τέτοιο όπλο όμως, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί σοβαρά.
    Σήμερα προτείνει την υιοθέτηση του φασιστοκομμουνισμού εναντίον της παγκοσμιοποιήσεως.
    Από που προκύπτει ότι αυτό είναι σε όφελος ή θα αποβεί σε όφελος της Δύσεως;
    Η πρόταση του Κιτσίκη (με την οποίαν εγώ διαφωνώ ως γνωστόν) γίνεται με δεδομένη την ύπαρξη της θεωρίας της ενδιάμεσης περιοχής και προς τον σκοπό του συμφέροντος της ενδιάμεσης περιοχής.
    Διότι όπως υποστηρίζει και ο Γεράσιμος Κακλαμάνης, ο φασισμός είναι σε θέση να καταστρέψει την Δύση.
    Όποιος αδυνατεί να το κατανοήση αυτό, κοιμάται όρθιος και ... πληρώνει και ξενοδοχείο, όσες περισπωμένες και υπογεγραμμένες και αν ζωγραφίζει και όσες εξυπναδούλες και κατινιές κι αν κατεβάζει η κούτρα του, προκειμένου να κοκορεύεται “(πςςςς αὐτὰ πετάω καὶ δὲν μὲ καταλαβαίνουν....)”.
    Και αν καμώνεται ότι δεν το κατανοεί τότε εαυτόν εκθέτει, ο ιστορικός δεν πλήττεται από αυτούς, που “οὐ γάρ οἴδασι τί γράφουσι ”.
    Ουκ έγνως
    Για τες θρησκευτικές μας δοξασίες -
    ο κούφος Ιουλιανός είπεν «Ανέγνων, έγνων,
    κατέγνων». Τάχατες μας εκμηδένισε
    με το «κατέγνων» του, ο γελοιωδέστατος.
    Τέτοιες ξυπνάδες όμως πέρασι δεν έχουνε σ' εμάς
    τους Χριστιανούς. «Ανέγνως, αλλ' ουκ έγνως· ει γαρ έγνως,
    ουκ αν κατέγνως» απαντήσαμεν αμέσως.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (γνωστός αλεξανδρινός φασιστής)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναὶ ἀλλὰ ἐσεῖς ποὺ κοιμᾶστε καθιστὸς πρέπει νὰ γνωρίζετε ὅτι αὐτἀ ποὺ λέει ὀ Κιτσίκης ἔχουν ἀντίλογο. Καὶ ὁ ἀντίλογος εἶναι ὅτι ὁ φασισμὀς εἶναι ὅπλο τῆς μισῆς Δύσεως, σὲ καιρὸ ἀνταγωνισμοῦ μεταξὺ ἐμπορικοῦ καὶ βιομηχανικοῦ κεφαλαίου.

      Delete
    2. υγ. Αὐτὸ ποὺ ἔγραψε ὁ ΤάΚης ὁ Φωτόπουλος, τὸ ὁποῖο λίγοι πρόσεξαν, ἐκτὸς τοῦ κου Κιτσίκη, εἶναι ὅτι τὀ περιβόητο χρῆμα δίχως ἀντίκρυσμα ποὺ ἐξέδιδαν οἱ τράπεζες δὲν εἶναι διάψευση τοῦ Μὰρξ ὅτι ἡ ἀνταλλακτικὴ ἀξία παράγεται ἀπὀ τἠν ἐργασία. Ἡ ἐργασὶα, λέει ὁ Φωτόπουλος, εἶναι τὰ βιομηχανικὰ κέντρα τῆς Ἀνατολῆς μὲ πρῶτο τὸ κινεζικὸ ποὺ τὸ διαχειρίζεται τὸ ΚΚΚ. Ἱδοῦ λοιπὸν τὸ βιομηχανικὸ κεφάλαιο ποὺ ἀναπτύσσει φασισμό. Τὰ πράγματα, ὅπως λέει πάλι ὁ Μάρξ, ἐπαναλαμβάνονται σὰν φάρσα, δηλαδὴ ἀντεστραμμένα, καἰ ὁ Τρὰμπ δὲν εἶναι πλέον ὁ Χίτλερ ποὺ κάνει προστατευτισμὀ ἀλλὰ ὁ Ῥοῦσβελτ. Τὀν Φωτόπουλο τὸν κατήγγειλε γνωστὸς δημοσιογράφος τῶν Ἁθηνῶν ὅτι ὑποβοηθεῖ μὲ τὰ ἄρθρα του τὴν Χρυσὴ Αὐγὴ καὶ στὴν Σύρο κάτι καταστηματαρχαῖοι θέλαν νὰ τὸν πετάξουν στὴν θάλασσα ἐπειδὴ δυσφημοῦσε, λέει, τὸ νησί.

      Delete
    3. υγ2. Γιὰ νὰ καταλάβετε τί σᾶς λέω. Στοὺς δρόμους τῶν Ἀθηνῶν ὑπάρχουν συνθήματα σὰν καὶ αὐτό. Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ - ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΩ ΒΟΥΛΑΣ. Στἠν ἀρχὴ νόμιζα πὼς πρόκειται γιὰ προβοκάτσια. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Εἷναι πρόσκληση, διατυπωμένη μὲ πλάγια γλῶσσα. Λέει τὸ σύνθημα κρυφὰ "Φίλε Χρυσαυγίτη. Τώρα ποὺ ξεκαθαρίστηκαν τὰ Ἕς Ἅ μιὰ νέα καριέρα ἀνοίγεται γιὰ σένα. Κατατάξου στὰ Ἕς Ἕς. Ἕχουν τὴν ἔγκριση τοῦ Συνδέσμου Γερμανῶν Βιομηχάνων (ΣΓΒ)."

      Στὴν Γερμανία τὀ 1933 πλέαν σὲ πελάγη βεβιασμένης εὐτυχίας ἔχοντας ἀποφύγηι τὸν ἐμφύλιο πόλεμο. Δὲν φαντάζονταν τί σήμαινε ἡ έθνικἠ ὁμοψυχία γιὰ τὰ προσεχῆ ἕτη.

      Delete
    4. https://en.wikipedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_183-H06734,_Grundsteinlegung_f%C3%BCr_Werk_des_KdF-Wagens.jpg

      Delete
  7. 10. Aὐτὸ ποὺ θὰ γράψω τώρα εἶναι κάπως πολύπλοκο, ἀλλὰ εἶναι καὶ τὸ κεντρικὸ ζήτημα.
    Ἡ διάσταση ἀνάμεσα σὲ μιὰ φυσικῶς ἄγρια κατάσταση καὶ μιὰ πολιτισμένη καἰ διεφθαρμένη δὲν ἔχει τόσο μεγάλη ἱστορικὴ καὶ παλαιοντολογικὴ βάση ὅσο πιστεύεται. Περισσότερο ἰσχύει ὅτι οἰ ἐπιστῆμες τῆς έξέλιξης ἦρθαν νὰ ὑπηρετήσουν ἕνα ἀφελές σχῆμα ποὺ προέκρινε ὁ Διαφωτισμός, μὲ πρόδρομό του σαφέστατα τὸν Προτεσταντισμὀ καὶ τὰ κινήματα ποὺ όδήγησαν σὲ αύτόν, ἀπὀ μιὰ ἁπλὴ κατάσταση (τῶν πρώτων χριστιανικῶν κοινοτήτων) σἐ μιὰ σύνθετη (τοῦ Πάπα). Ὁ εϋγενὴς ἄγριος (ποὺ δὲν νομίζω νὰ ἦταν ἐφεύρεση τοῦ Ῥουσσῶ) εἶναι μιὰ βιολογίζουσα ἐκδοχὴ τῶν πρώτων Ἀποστόλων ποὺ τὰ εἶχαν ὅλα κοινὰ (σὲ ἀπόκρυφες ἐκδοχές, καἰ τἰς γυναῖκες).
    Μέχρι τὀν ΔΙαφωτισμὀ ἀλλὰ καὶ στὴν πραγματικότητα ὁ πλέον ἄγριος καὶ ἀγροῖκος στὸ φαντασιακό του ἔχει μιὰ πολιτισμένη κατάσταση. Ὁ κυνηγὸς τῆς Σιβηριανῆς ἀρκούδας δὲν φαντάζεται μόνο κομμάτια λαρδί. Φαντάζεται καὶ ἄλλα πράγματα καἰ ἀπὀ αὐτὰ τὰ πράγματα φτιάχνουν οἱ πῶς νὰ τοὐς πῶ; Πλατωνιστές; τὴν ἰδέα τῆς ὕπαρξης μιᾶς Οὐρανίας Πολιτείας ποὺ ὑπάρχει μετὰ τὸν θάνατο ἤ κάπου ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ.
    Ἡ βυζαντινἠ σύλληψη εἶναι ἀκόμα πιὸ περίπλοκη. Σϋμφωνα μὲ αὐτήν, πιστεύω, ὁ κάθε ἄνθρωπος ἔχει ἕναν ἔμφυτο ἀριστοκρατισμό, καὶ ἄν δὲν παρασυρθῆι ἀπὸ τὸν Διάβολο, αὐτὸς ὁ φυσικὀς ἤ μᾶλλον ἔμφυτος ἀριστοκρατισμός φτιάχνει τἠν οὑράνια κοινωνία ἀπὸ τὴν γῆ. Δἐν χρειάζεται νὰ περιμένεις -ὅπως λέγανε στὸ Πατριαρχεῖο κατόπιν - νὰ πεθάνεις. Ἁπὀ τώρα ἀκοῦς τὀν ἔμφυτο ἀριστοκρατισμό σου, ποὐ σὲ ὀδηγεῖ, καὶ ὅπου σὲ πάει, εἶσαι βασιλέας, εἶτε ποιητής εἶσαι, εἴτε ἀγρότης, εἴτε νέος εἴτε γέρος. Πρέπει ὅμως νὰ ἀκούσηις τὸ κάλεσμα. Ἕτσι φτιάχνεται μιὰ κοινωνία εὑλογημένη.

    Τὀ πρόβλημα ὅμως εἶναι σὲ αὐτὴν τὴν περίπτωση τί κάνεις μὲ τὸν νέο μὲ τὸ χάμπουργκερ. Διότι ὁ νέος ἔχει ἀρχίσηι νὰ ἐμφανίζει διαβολικὰ συμπτώματα. Ἁρχίζει καἰ συνασπίζεται μἐ ἄλλους συνομηλίκους ὑπὀ τἠν σκέπη ἑνὸς Ψευδοπροφήτου καἰ ὅλοι μαζὶ ἀντἰ νἀ ἀκούσουν τὀν ἀριστοκράτη ἐντός των ἀκοῦν τὀ διάβολο ποὺ κατηγορεῖ τοὺς ἄλλους γιὰ πληβείους. Ἁκοῦν τὸν Διάβολο νὰ λέει πὼς ὀ τάδε καἰ ὀ δεῖνα εἶναι ἀνάξιοι καἰ κεῖνοι οἰ ἐκλεκτοί. Καἰ καταστρέφονται.

    Ἡ ἐκκλησία βρέθηκε στὴν κόψη τοῦ ξυραφιοῦ καἰ ἀπεφάσισε, μὲ κίνδυνο νὰ κατηγορηθῆι γιὰ προδοσία, νὰ ἀφήσηι τὸν Αὑτοκράτορα - τὸν Σατανᾶ δηλαδή - νὰ παρασύρει τοὺς νέους, διότι ἄν ἔπαιρνε μέτρα ἐναντίον του, θὰ γινόταν σατανική. Γιἀ αὐτὸ ἡ ἐκκλησία μας παρὰ τὸν Σατανᾶ τῶν Αὐτοκρατόρων καἰ τὀν Σατανᾶ τοῦ ἐθνοκράτους, τὀν ἐμπορομασωνικό, δὲν μποροῦμε νὰ ποῦμε ἐλαφρᾶι τῆι καρδίαι ὅτι δὲν κατοικεῖ μέσα της ὁ Χριστός. Πρῶτη λοιπὸν ἔρχεται ἡ συνείδηση. Τὀ λάθος ποὺ κάνουν ἐκεῖ νέοι καἰ γέροι εἶναι νὰ προδίδουν τὰ νιάτα χάριν τῆς
    ενοχῆς ποὺ ἐπιχειρεῖ νὰ τοὺς ἐνσταλάξηι ὀ Διάβολος μὲ τὸ καρότο καὶ τὸ μαστίγιο. Ἡ ἐνοχὴ αὐτὴ εἶναι τὸ τέρας. Ὁ χριστιανισμός διδάσκει, πιστεύω, νὰ μὴν τὸ σκοτώσηις. Γιατὶ ἄν τὸ σκοτώσηις τοῦ μοιάζεις.
    Ἕτσι ἠ πραγματικὴ φύση εἶναι ὁ ἀκραῖος ἀριστοκρατισμός καὶ ἡ ψεύτικη φύση, ἠ χυδαιότητα τοῦ ἀριστοκράτη ποὺ τὸ παίζει ὑπὲρ τῶν πληβείων.

    ReplyDelete
  8. ...ὁ Καποδίστριας δὲν ἦταν φαντάζομαι Ῥουσσωικός, ὅμως τὸ ὄνειρό του ἦταν νὰ φτιάξηι μιὰν Ἑλλάδα μικροιδιοκτητῶν ἀγροτῶν, γιὰ αὐτὸ εἶχε μανία μὲ τὴν γεωπονία (βλ. εἰσαγωγὴ πατάτας) καὶ ἔφτιαξε μιὰ σχολὴ στὴν Τίρυνθα μὲ διευθυντὴ τὸν γνωστὸ μετέπειτα συγγραφέα Παλαιολόγο. Ὁ Καποδίστριας σύμφωνα μὲ τὸν Κρεμμυδᾶ πίστευε στὴν Πεφωτισμένη Δεσποτεία. Δηλαδὴ μιὰ Μοναρχία μπολιασμένη ἀπὸ τὸν Διαφωτισμό. Ἡ δική μου κριτικὴ ἀφορᾷ τὸ καθεστὼς ἐν γένει. Ὁ Στέρνχελ λέει σὲ μιὰ συνέντευξή του ὅτι οἱ διανοούμενοι ποὺ ἀπετέλεσαν τὸν πρῶτο φασιστικὸ πυρῆνα συνέλαβαν ὅτι γιὰ νὰ ἀνατραπῆι ἡ ἐξουσία σημασία ἔχει ἠ βίωσή της, ὄχι ὁ θεσμός. Σὲ αὐτὸ συμφωνῶ ἀπολύτως. Ἅν δηλαδὴ σὰν ἐργάτης ἤ δούλος βιώνεις τὴν ἐξουσία σὰν μή-ἐξουσία τότε εἶσαι ἐλεύθερος.

    ReplyDelete
  9. υγ3. Προτείνω νὰ ἀφήσουμε ἀκόμα καὶ τὸ Ῥωμανία ποὺ εἶναι λίγο παραπλανητικὸ καθότι δημώδες, καὶ νὰ τὸ ποῦμε ὅπως τὸ ἔλεγαν, Ῥωμαϊκὴ Αύτοκρατορία. Ἑγὼ θὰ πάψω νὰ ἀπολογοῦμαι καὶ νὰ ἐξηγῶ, δηλ. τὀ Βυζάντιο, κ.τ.λ. Θὰ γράφω Ῥωμαϊκὴ Αύτοκρατορία. Βασιλεία Ῥωμαίων αὐτὸ σημαίνει. Οὔτε Ἁνατολικὴ οὔτε τῆς Κωνσταντινούπολης οὔτε αὐτὰ ποὺ γράφουν ὀ Ζακηθυνὸς καὶ ὁ Σβορῶνος. Ῥωμαϊκὴ Αὐτοκρατορία.

    ReplyDelete
  10. ..και σε προηγουμενη αναρτηση σας , κυρ-Δημητρη...γραψατε ..για τα αγριογουρουνα..
    οπου με την συνεργεια των φιλοζωικων-οικολογικων οργανωσεων..ισοπεδωνουν οτι βρουν στα διαβα τους
    ..προξενωντας ζημιες στις καλλιεργειες..των 'αλλων' αγριογουρουνων...
    ..και οποιος τα εμποδισει [σκοτωσει]...διωκεται πονικα βασει ευρωπαικου νομου ..[για την προστασια τους]
    ..το ιδιο συμβαινει και σε αλλες περιοχες...καθως και οτι ζευγαρωνουν μαυτα των εκτροφειων [τα ημερα]

    ReplyDelete
  11. Σπύρο, εἶναι φυσικὸ ὁ μέσος ἄνθρωπος νὰ παραμένῃ στὴν ἐξίσωσι δύο σὺν δύο κάνουν τέσσερα γι αὐτὸ καὶ οἱ παραβολὲς τοῦ Χριστοῦ παρερμηνεύονται ὅπως ἡ παραβολὴ τῶν ταλάντων ποὺ ἑρμηνεύεται ἀπὸ τὸν καθημερινὸ ἄνθρωπο ὅτι ὁ Χριστὸς ὑπεστήριζε τὸν τόκο! Φυσικὰ ὁ ποντικὸς τῶν ἀγρῶν προκαλεῖ ζημιὲς ὅπως καὶ τὸ ἀγριογούρουνο.Συνεπῶς λίγο νιονιὸ παρακαλῶ! Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..υστερα απο πολυ σκεψη και υπολογισμους...συμφωνω οτι.. δύο σὺν δύο κάνουν τέσσερα
      και ..ας συνεχισουμε τις πραξεις...τεσσερα συν τεσσερα ισον οκτω ..ειναι η πραξη της θυσιας του ηρωος

      Τέσσερα τζαι τέσσερα γίνουνται οκτώ
      τέσσερα παλληκάρκα πάσιν στον πόλεμον.
      Στην στράταν που πααίννασιν επεινάσασιν
      εκάτσασιν να φάσιν μα εδιψάσασιν.
      Γυρεύκουν νάβρουν βρύσην απάνω στο βουνόν
      τζ’ ήβρασιν έναν λάκκον των εκατόν ορκών.
      Ερίψαν το λαχνίν τους πκοιός εννά κατεβεί
      τζαι έππεσεν ο κλήρος πάνω στον πιο μιτσύν.
      Δέστε με αδέρκια μου τζ’ εγιώ ’ννα κατεβώ
      μεσ’ το ερημολάτσιν να βκάλω το νερόν.
      Τζαι τότες τα αδέρκια του τον σφιχτοδέσασιν
      μεσ’ το ερημολάτσιν τον κατεβάσασιν.
      Εφκάρτε με αδέρκια μου γιατ’ ήβρα το νερόν
      εν’ κότσινον τζ’ εν’ μαύρον μα τζαι φαρματζερόν.
      Τζ’ ώσπου να τον τραβήσουσιν τζαι να τον βκάλουσιν
      οι όφεις τζαι τα φίθκια τον μισοφάασιν.
      Να πείτε της μανούλλας μου στα μαύρα να ντυθεί
      γιατί τον γιον της τον μιτσύν εν θα τον ξαναδεί.

      https://www.youtube.com/watch?v=Apq6fv_XOWQ

      Delete
  12. Ὁ Χριστὸς στὸ Εὐαγγέλιο συνέχεια λέει νὰ μἠν νοιάζεται ὁ ἄνθρωπος γιὰ τὴν ἑπιβίωσή του διότι φροντίζει ὁ Θεός. Γιἀ αὐτὸ θεωρῶ ὅτι ἡ ταύτιση Ῥωμ. Αὐτοκρατορίας καὶ Χριστιανισμοῦ εἶναι λάθος. Διότι βάζει μέσα τὀν ἁνθρώπινο παράγοντα. Τώρα σἐ σχέση μἐ τὀ ἄν ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἤ ὄχι χορτοφάγος, ἤ ἄν εἶναι ἤ ὄχι πολεμιστής, τἀ γουρούνια τοῦ χοιροτροφίου τρῶνε κονσέρβα μἐ χοιρινό, τὀ ἀγριογούρουνο ὅμως ὄχι. Ἡ ἄποψη ὅτι ὁ Χριστὀς εἶπε στὸ ἀγριογούρουνο, κάτσε νἀ σἐ σφάξουνε, εἶναι λάθος διότι ἔδιωξε τοὐς ἐμπόρους. ἥθελε νὰ πῆι, πιστεύω, οἱ ἀντιδράσεις σου νὰ ἐκκινοῦν ἀπὀ τὀν Θεὸ καἰ ὄχι τἠν συγκυρία. ἡ ἐπαφὴ μὲ τὸν Θεὸ εἶναι τὸ Α καἰ ΩΦ τῆς διδασκαλίας Του καὶ ἐπίσης τῆς ἀνατροφῆς τῶν παιδιῶν γιὰ νὰ μὴν γίνουν κονσέρβα.

    ReplyDelete
  13. Γιαννης ΑποστολοπουλοςSeptember 19, 2018 at 1:35 AM

    Κ. Δημήτρη το παρακάτω δεν είναι δικο μας, πιστεύουμε ότι είναι όμορφα γραμμένο, εάν σας ενοχλεί παρακαλώ να μην το αναρτησεται.
    Αφού έφερε εις πέρας τη Ρωσική Επανάσταση, κατάργησε τις ταξικές διακρίσεις και αφιέρωσε όλη τη ζωή του στον κομμουνισμό, ο Λένιν τελικά πεθαίνει. Επειδή είναι άθεος και είχε καταδιώξει τους θρησκευόμενους, καταδικάζεται να πάει στην Κόλαση.

    Φθάνοντας εκεί διαπιστώνει ότι η κατάσταση είναι χειρότερη κι από τη Γη: οι καταδικασμένοι υποβάλλονται σε απίστευτα βασανιστήρια, τα τρόφιμα δεν επαρκούν για όλους, οι δαίμονες δεν είναι οργανωμένοι, ο Σατανάς συμπεριφέρεται ως απολυταρχικός μονάρχης-χωρίς να δείχνει τον παραμικρό σεβασμό για τους αλλήλους του ή για τις ψυχές που υποφέρουν το αιώνιο μαρτύριο.
    Αγανακτισμένος ο Λένιν παίρνει την κατάσταση στα χέρια του: διοργανώνει πορείες και συλλαλητήρια, δημιουργεί συνδικάτα με δυσαρεστημένους δαίμονες, υποκινεί εξεγέρσεις. Σύντομα η Κόλαση είναι άνω-κάτω: κανείς δεν σέβεται πια το κύρος του Σατανά, οι δαίμονες απαιτούν αύξηση μισθού, οι αίθουσες βασανιστηρίων αδειάζουν, οι αρμόδιοι να συντηρούν τα καμίνια απεργούν.
    Ο Σατανάς δεν ξέρει πια τι να κάνει: πώς να κυβερνήσει άλλο το βασίλειό του αν ο επαναστάτης αυτός ανατρέπει όλους τους νόμους; Επιδιώκει μια συνάντηση μαζί του, ο Λένιν όμως, με το πρόσχημα ότι δεν συνομιλεί με καταπιεστές, του διαμηνύει με μια λαϊκή επιτροπή ότι δεν αναγνωρίζει την εξουσία του Ανώτατου άρχοντα.
    Απελπισμένος ο Σατανάς πηγαίνει στον Παράδεισο για να μιλήσει με τον άγιο Πέτρο.
    -Θυμάστε εκείνον τον τύπο που έκανε τη Ρωσική Επανάσταση; λέει ο Σατανάς.
    -Θυμόμαστε πολύ καλά, απαντά ο άγιος Πέτρος. Κομμουνιστής. Μισούσε τη θρησκεία.
    -Καλός άνθρωπος, επιμένει ο Σατανάς. Παρ’ όλες τις αμαρτίες του, δεν του αξίζει η Κόλαση― στο κάτω κάτω, προσπάθησε να πολεμήσει για έναν πιο δίκαιο κόσμο. Σύμφωνα με τη γνώμη μου, θα έπρεπε να βρίσκεται στον Παράδεισο.
    Ο άγιος Πέτρος μένει για λίγο σκεπτικός.
    - Νομίζω ότι έχεις δίκιο, λέει τελικά. Όλοι έχουμε τις αμαρτίες μας, εγώ ο ίδιος απαρνήθηκα τον Χριστό τρεις φορές. Για στείλε μου τον εδώ.
    Τρελός από τη χαρά του ο Σατανάς γυρίζει σπίτι και στέλνει τον Λένιν κατευθείαν στον Παράδεισο. Στη συνέχεια, με ανένδοτο και κάπως βίαιο τρόπο κλείνει τα συνδικάτα των δαιμόνων, διαλύει τις επιτροπές δυσαρεστημένων ψυχών, απαγορεύει τις συνελεύσεις και τα συλλαλητήρια καταδικασμένων.
    Η Κόλαση ξαναγίνεται το γνωστό μέρος των βασανιστηρίων που πάντα τρόμαζε τον άνθρωπο.
    Περιχαρής ο Σατανάς φαντάζεται τι θα γίνεται στο μεταξύ στον Παράδεισο. «Όπου να είναι, ο αγιος Πέτρος θα μας χτυπήσει την πόρτα ικετεύοντας να μας επιστρέψει τον Λένιν», κρυφογελά.
    «Εκείνος ο κομμουνιστής θα έχει μετατρέψει τον Παράδεισο σε ανυπόφορο μέρος».
    Περνά ο πρώτος μήνας, ένας ολόκληρος χρόνος, κανένα νέο απ τον Παράδεισο. Με ασυγκράτητη περιέργεια ο Σατανάς αποφασίζει να πάει προ τα εκεί για να δει τι συμβαίνει. Στην πόρτα του Παραδείσου συναντά τον άγιο Πέτρο.
    -Λοιπόν, πώς πάνε τα πράγματα εδώ; ρωτά.
    -Πολύ καλά! απαντά ο άγιος Πέτρος.-Μα, είναι στ’ αλήθεια όλα καλά;-Φυσικά! Γιατί όχι;
    «Αυτός ο μάγκας κάνει πως δεν καταλαβαίνει», σκέφτεται ο Σατανάς. «Πάει να μου φορτώσει πίσω τον Λένιν».
    -Άκου, άγιε Πέτρο, εκείνος ο κομμουνιστής που σου έστειλα συμπεριφέρεται καλά;
    -Πολύ καλά!
    -Καμιά αναρχία;
    -Ίσα ίσα. Οι άγγελοι είναι πιο ελεύθεροι από ποτέ, οι ψυχές κάνουν ό, τι θέλουν, οι άγιοι μπορούν και μπαινοβγαίνουν χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
    -Και ο Θεός δεν διαμαρτύρεται γι’ αυτήν την υπερβολική ελευθερία;
    Ο Aγιος Πέτρος κοιτά λυπημένα τον κακόμοιρο δαίμονα που έχει μπροστά του.
    -Ο Θεός; Σύντροφε, δεν υπάρχει Θεός.

    ReplyDelete
  14. Aὐτὸ ποὺ λέει εἶναι τὸ ἑξῆς, Καὶ ὅποιος διαφωνεῖ, ἄς πάει στὸν ὰσκητισμὸ ἤ στὸ θαῦμα. Λέει 1. ὅτι ὴ θέση τοῦ καθενὸς δὲν εἶναι ἑπιλογή του, ούτε τοῦ οἱκοδεσπότη οὔτε τοῦ γουρουνοφάγου. Ὑπακοῦν σὲ ἕνα θεἰκὸ σχεδιο. 2. Μή-βία. Πῶς συνδυάζονται αὐτὰ τὰ δύο;
    Εἶναι ἁπλό, τὸ 2 εἶναι τὸ 1 καὶ τὸ 1 τὸ 2. Πρόκειται γιὰ μιὰ ἐπαναστατικὴ θρησκεία, ποὺ πάει πρὶν ἁπὸ τὸ κυνηγετικὸ ἁκόμα στάδιο τῆς ἁνθρωπότητας, τότε ποὺ δὲν ὑπῆρχαν ἥμερα γουρούνια.
    Τὰ θαύματα, οἱ Ῥωμηοσύνες, τὰ ἁσκητικὰ καὶ τὰ βασιλοχουντικά εἶναι δικαιολογίες.

    ReplyDelete
  15. ...διότι ὁ πονηρὸς χωριάτης βάζει στὸ τάπερ τὸ σφαγμένο ζῷο, ξέροντας ὅτι ὁ μπούλης τῆς πόλης θὰ τὸ ἁφοδεύσηι στὸν ὑπόνομο τοῦ χρήματος. Μαζὶ μὲ τὸ γουροῦνι ὁ χωριάτης σφάζει καὶ τὸν οἱκοδεσπότη του...

    ReplyDelete
  16. ....ποὺ εἶναι ἡ θεότητά μας ἐνδεχομένως ὁ Ϊησοῦς Χριστός. Ὄταν ὁ νέος μὲ τὸ ἀγριογούρουνο στὀ ταπεράκι καταλάβηι τί τοῦ ἔδωσαν νὰ ἁφοδεύσηι, ψάχνει νὰ βρῆι τὸ δίκιο του. Ὅλοι τοῦ λένε, ἀδικήθηκες, ἀλλὰ γιὰ νὰ βρῆις τὸ δίκιο σου πρέπει νὰ γίνηις δοῦλος τοῦ ἀφεντικοῦ. Ὁ πονηρὀς χωριάτης τοῦ στέρησε τἀ πολιτικά του δικαιώματα μἐ ἕνα άγριογούρουνο.

    ReplyDelete
  17. ...ἐκεῖ λοιπὸν ποὺ ὁ νέος τραβάει τὰ μαλλιά του ποὺ τὸν ἑξαπάτησε ὁ γερο-χωριάτης, ἔρχεται ὁ Τσίπρας καὶ πετάει αὑτὸ τὸ παράξενο μὲ τοὺς συνταξιούχους ποὺ θὰ τὰ τινάξουν. Ἁκουγεται καὶ στην τηλεόραση συνέχεια ἕνα διαφημιστικὸ ποὺ λέει -ὁ παπποῦς τὰ τίναξε.

    Συμφωνα μὲ τὴν δική μου ἁνάλυση τουλάχιστον ὁ ναζισμὸς ξεκίνησε σ\αν ζωντανὴ διαφήμιση γερμανικῶν μεγάλων ἑταιρειῶν. Ἑκεῖ στὶς μεγάλες ἑταιρεῖες βρῆκαν ἁπήχησ οἱ ἰδέες ποὺ μελετάει ὁ Στέρνχελλ.
    Ὅπω καὶ νὰ ἔχει τὰ σημάδια δείχνουν ὅτι ὁ κος Κιτσίκης ἔχει δίκιο καὶ πᾶμε ντουγροῦ γιὰ τρίρο πλανητικό. Ὁ καπιταλιστικὸς ἁνταγωνισμὸς εἶναι ἁδυσώπητος.

    ReplyDelete
  18. Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
    Σίγουρο πλέον. Οἱ φιλόλογοι ἔχουν σχέδιο ὁλικῆς κατεδαφίσεως τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης.Πρέπει νὰ παραμείνουν ἄνεργοι καὶ νὰ ψοφίσουν ὡς προδόται ἐπὶ πεζοδρομίου.Νὰ τοὺς ἀπαγορευθῇ νὰ διδάσκουν τὰ παιδιά μας ὡς πνευματικῶς διεφθαρμένοι. Τὰ πλέον έξοργιστικά τους θεωρήματα τὰ ἐπιβάλουν στὰ παιδιὰ τῶν Ἑλλήνων. Λένε: α) μὴ κατεβάζῃς τὸν τόνο ἀπὸ τὴν προπαραλήγουσα στὴν παραλήγουσα, στὴν γενικὴ τῶν ἐπιθέτων, γιὰ νὰ χάσῃ ἡ γλῶσσα τὴν μουσικότητά της καὶ νὰ ὁμοιάζῃ μὲ βουλγαρικά. β) Μὴ πολυτονίζῃς ὥστε ἡ γλῶσσα νὰ μονοτονίζῃ μονοτόνως. γ) Νὰ ἐπιτρέπης στὶς ξένες λέξεις νὰ εἰσέρχονται ὡς λαθρομετανάστες στὴν γλῶσσα μας, χωρὶς διαβατήριο, ὥς ἔχουν, χωρὶς ἐξελληνισμό. Νὰ συνεχίσῃς νὰ γράφῃς Ντόναλντ Τράμπ, ἀντὶ τοῦ ἐξελληνισμένου Δονάλδου Τραμβίου, ἀκολουθῶντας τὸν πανέλληνα ποιητὴ Καβάφη ποὺ ἔγραφε Σακεσπῆρο τὸ ὄνομα τοῦ Σαίξπηρ καὶ Βωδελαῖρο τὸ ὄνομα τοῦ γάλλου ποιητοῦ Μπωντλέρ. Χωρὶς τὴν ἐφαρμογὴ τῶν ἄνω κανόνων οἱ ἐθνικιστικὲς ἐξάρσεις εἶναι φούμαρα. Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete
  19. Τὸ μονοτονικὸ εἶναι ὁ νόμος τῶν Τούρκων νὰ μὴν ἔχουν οἱ ἐκκλησίες καμπαναριά. Οἱ ὑποστηρικτές του θάπρεπε νὰ ἐκτελεσθοῦν. Ὅμως καλύτερο εἶναι νὰ μὴν ἑκτελεσθοῦν καὶ νὰ μὴν ὑπαρχει ὑποχωρηση στὴν καταγγελία τῆς ἀνωμαλίας τους, τὴν άνωμαλία τοῦ νὰ ἀπαγορεύουν δηλαδὴ στὸν λαὸ τὴν πρόσβαση στὴν λόγια γλῶσσα.

    Πρέπει νὰ κατονομασθῆι εὔληπτα τὸ πολιτικὸ καθεστὼς ποὺ χρησιμοποιεῖ τὸ μονοτονικὸ στὴν Ἑλλάδα, εἶναι ἕνα καθεστὼς ποὺ ποινικοποιεῖ τὴν ἑδραίωση τῆς συνέχειας τῆς ἑλληνικῆς γλῶσσας. Ποιὸ εἶναι; Εἶναι ἑκεῖνο τὸ καθεστὼς τὸ ὁποῖο ἀρνεῖται τὴν κανονικοποίηση τοῦ πολυτονικοῦ, ἄρα τὴν συγγραφὴ μιᾶς ἑνιαίας ἑλληνικῆς ἱστορίας. Ποιὸ εἶναι; Αὐτὸ ποὺ λέει τὴν ἑλληνίζουσα Δευτέρα Ῥωμη Βυζάντιο. Ποιὸ εἶναι; Αύτὸ ποὺ άρνεῖται τὴν ὕπαρξη λογίων στὸ Βυζάντιο. Αὐτὸ ποὺ καταδιώκει τοὺς διανοούμενους. Ποιό εἶναι; Εἶναι κομμουνιστικό. φασιστικό, φιλελεύθερο; Ποιό εἶναι;
    Φοβᾶμαι μήπως εἶναι κάπου γερμανόφιλο καὶ ἁσπάζεται τὶς θεωρίες τοῦ Φαλλμεράυερ. Δηλ. θέλουμε νὰ δείξουμε πὼς δὲν καταγόμεθα ἀπὸ τοὺς ἀρχαίους. Γιατί; Γιὰ νὰ μᾶς δώσηι λεφτὰ ἡ τουρκόφιλη Γερμανία.

    ReplyDelete
  20. υγ. Ἡ Ἑστία ἐκδίδει ἡρωικῶς σὲ πολυτονικό. Προτείνω νὰ μποϋκοτάρουμε τἰς ὑπόλοιπες βρωμοφυλλᾶδες, καὶ ὅποιος ἀλήτης λέει πὼς ἐκδίδει σἐ μονοτονικὸ ἐπειδὴ τὸν ἀνάγκασε ὁ ἐκδότης νὰ στιγματἰζεται σὰν κουκουλοφόρος καταδότης. Οἱ ἀρχιναζῆδες στὴν δίκη τῆς Νυρεμβέργης (ποὺ ἐγὼ τοὺς θεωρῶ χαμηλόβαθμα στελέχη τῶν ἐπιχειρήσεων) λέγανε πὼς καβουρντίζανε τοὺς Ἑβραίους ἐπειδὴ τοὺς διέταζε ὀ Χίτλερ.

    ReplyDelete
  21. υγ3. Ὁ φιλόλογος εἶναι καλλιτέχνης τοῦ λόγου. Μηχανικοὶ σὰν τὸν Τσίπρα, οἱ μηχανικοὶ ἦταν βασικὰ στελέχη στὴν Γερμανία τοῦ Χίτλερ, δὲν καταλαβαίνουν ἁπὀ λεπτότητες καὶ ἔχουν ἕνα κρυφὸ κόμπλεξ ἔναντι τῶν μορφωμένων ἐπἰ ἄλλων ἐπιστημῶν. Τὸ ΠΑΣΟΚ ἦταν τὸ ὄργιο τῆς ἠμιμάθειας καὶ ὀ ΣΥΡΙΖΑ παρακμὴ τῆς παρακμῆς.

    ReplyDelete
  22. υγ3. Ἑπαναλαμβάνω ἑδῶι ἕνα ἀπὸ τὰ πορίσματα ποὺ ἔχω καταγράψηι στὸ ἐπίμετρο τοῦ βιβλίου μου (ποὺ περιέχει ἕνα λάθος). Γιὰ νὰ κανονικοποιηθῆι τὸ πολυτονικὸ ὅλες οἱ ὑποτακτικὲς ἀορίστου πρέπει νὰ παίρνουν ὑπογεγραμμένη στὸ β καὶ γ ἑνικό. Αύτὸ τὸ σύστημα ἀκολουθοῦσε ὁ Παπαδιαμάντης.
    Ἐπίσης οἱ νεοελληνικὲς ὑποτακτικὲς ἐνεστῶτα πρέπει νὰ γράφονται σὰν ὁριστική. Νὰ φύγῃς, νὰ φεύγεις (ὄχι νὰ φεύγης).

    ReplyDelete
  23. υγ5. Τὸ μονοτονικὸ εἶναι καπιταλιστικὸ καὶ δική μου ὐπόθεση - ἄν καὶ ὴ γνώμη τῶν σεβαστῶν κ.κ. Κιτσίκη καὶ Στέρνχελ εἶναι ποὺ μετράει - εἶναι πὼς ὁ φασιμὸς εἶναι ὑποπροϊόν του καὶ ὁ κομμουνισμὸς ὁ ὺπαρκτὸς μονοπωλιακὴ ἐκδοχή του. Ὁ Μὰρξ ἔχει δίκιο. Ἡ Ἀξία παράγεται ἀπὸ τὴν ἐργασία. Ἡ ἀνταλλακτικὴ ἀξία παράγεται,λέω ἐγώ, ΜΟΝΟ ἀπὸ τὴν μοναρχία. Ὁ καπιταλισμὸς παράγει ΜΟΝΟ ὑπεραξία.

    Τί εἶναι τὸ μονοτονικὸ τοῦ Μπαμπινιώτη; Εἶναι ἡ δουλειὰ νὰ γράψηις σὲ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΟ καὶ μετὰ νὰ κάνεις (ὄχι νὰ κάνης) ΕΠΙΠΛΕΟΝ δουλειὰ γιὰ νὰ βγάληις τοὺς τόνους.

    Ἡ στρατιὰ τῶν φιλολόγων εἶναι ὑπάλληλοι τοῦ Ἄϊχμαν.

    ReplyDelete
  24. Σωστὲς οἱ γλωσσικὲς παρατηρήσεις τοῦ Κωσταντῆ γιὰ τὸ πολυτονικό.Ἀνησυχῶ ὅμως μήπως πολλοὶ ἐξ ἡμῶν τὶς ἀκολουθήσουν καὶ τὴν ὥρα τοῦ ξεκαθαρισμοῦ τῶν εὐθυνῶν νὰ μὴν εὑρεθοῦν ἀρκετοὶ μονοτονιστὲς πρὸς σφαγὴν γιὰ χρησιμοποίησι τοῦ σωματικοῦ λίπους των πρὸς κατανάλωσιν τῆς σούπας φακῆς ἡμῶν καὶ παραμείνουμε μόνον μὲ τὸ λίπος τῶν ἀγριογουρούνων! Δημήτρης Κιτσίκης

    ReplyDelete